کادیلاک من

کادیلاک من

کادیلاک من

کادیلاک من

توصیف گوشت کبک

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۲۸ ق.ظ

توصیف گوشت کبک

کبک یک خانواده مرغ با گونه های پرنده وحشی است. محتوای پروتئین گوشت این پرنده 5 تا 10 درصد بالاتر از سایر پرندگان است و بسیاری از انواع اسید آمینه ضروری در فراوانی وجود دارد. به همین دلیل است که در اکثر نقاط جهان پزشکان توصیه می کنند که این گوشت را برای بیماری هایی مانند ضعف عصبی، بیماری های روانی و بی خوابی توصیه کنند. این گوشت از ایجاد بیماری های قلبی عروقی جلوگیری می کند، زیرا سطح چربی و کلسترول آن بسیار پایین است و به علت غنی از پتاسیم، افراد مبتلا به فشار خون بالا را از بین نمی برد.
قیمت گوشت کبک

بسته بندی کباب منجمد (بسته بندی 1000 گرم) 295،000 1. اطلاعات و مشخصات مشخصات شامل: تاریخ ساخت و انقضا، شرایط ذخیره سازی، کد مجوز سلامت، عملیات چاپ شده در هر بسته. 2. بسته بندی هیچ خون و آب ندارد 3. وزن کانتینری، کشش فیلم و برچسب نباید بیش از 30 گرم باشد. بسته بندی Quebec منجمد (بسته بندی 800g) 240000 1 - اطلاعات و مشخصات مشخصات برچسب شامل: تاریخ تولید و Expire، شرایط ذخیره سازی، کد برچسب بهداشت، چاپ شده در هر بسته. 2. بسته ها هیچ خون و آب گرم ندارند. 3. وزن کانتینری، کشش فیلم و برچسب نباید بیش از 30 گرم باشد. 2. بسته ها هیچ خون و آب گرم ندارند. 3. وزن کانتینری، کشش فیلم و برچسب نباید بیش از 30 گرم باشد. 4 Quebec Quebec، ورق بسته بندی (بسته های خلاء / سینی / یکبار مصرف) (بسته به 1000 گرم) 285،000 (1) جزئیات مربوطه از جمله تاریخ ساخت و کد نگهداری منقضی شده، گام برداشته شده است. Shdh.br نسخه چاپی بر روی هر بسته بسته بندی شده است. 2. بسته ها بدون خون و آب آزاد هستند. 3. وزن ظرف. فیلم و برچسب حداکثر 30 گرم نباید بیشتر باشد. 5 تکالیف کامل ظرف بسته بندی (بسته بندی خلاء / سینی / یکبار مصرف) (500 گرم بسته بندی) 145000 1. اطلاعات و مشخصات در چسب مشخصات شامل: تاریخ تولید و انقضا. کد بهداشتی چاپ شده است. پیوست شده به هر بسته. 2. بسته بندی بدون خون و آب آزاد است. 3. وزن ظرف. کشش فیلم و برچسب نباید از حداکثر 30 گرم تجاوز کند.
خواص گوشت مکزیکی

گوشت کبک می تواند نیاز بدن به فسفر، منیزیم، آهن و گوگرد را برآورده و حافظه و قدرت بدن را افزایش داده و ضعف کلی بدن را از بین ببرد. برای هر 100 گرم گوشت کبک، 24.5 گرم آلبومین، 1.4 گرم چربی و حدود 1 تا 1.5 گرم مواد معدنی. وجود مقدار زیادی مواد معدنی در گوشت کبک، ارزش حیاتی آن را نشان می دهد. مواد معدنی معدنی موجود در گوشت کبوک به خوبی توسط بدن جذب می شوند و بنابراین مواد بدن برای سلول در دسترس است. گوشت کبک برای همه افراد، از جمله نوزاد و سالمندان، غذای سالم و سلامتی است. گوشت کبک کمتر اسید اوریک تولید میکند، باعث کاهش فعالیت کلیه میشود و در کاهش آلودهکنندههای بدن کمک میکند. با توجه به این ویژگی ها، برای همه مردم و همه بیماری ها مفید است.

  • مجید بداغی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی