کادیلاک من

کادیلاک من

کادیلاک من

کادیلاک من

شعر در مورد ترک اعتیاد

چهارشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۲۴ ق.ظ

شعر در مورد ترک اعتیاد

شعر در مورد ترک اعتیاد ،شعر درباره ترک اعتیاد،شعری در مورد ترک اعتیاد،شعر در باره ی ترک اعتیاد،شعر درباره ی ترک اعتیاد،شعر ترک اعتیاد،شعر ترک اعتیاد،شعر درباره ترک اعتیاد،شعر درمورد ترک اعتیاد،شعری برای ترک اعتیاد،شعر برای ترک اعتیاد،شعر درباره ی ترک اعتیاد،شعر راجع به ترک اعتیاد،شعر در مورد ترک اعتیاد،شعری در مورد ترک اعتیاد،شعرهای ترک اعتیاد،شعر در وصف ترک اعتیاد،شعر نو ترک اعتیاد،شعر نو درباره ترک اعتیاد،شعر نو در مورد ترک اعتیاد

شعر در مورد ترک اعتیاد

در این مطلب سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد ترک اعتیاد برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

چه کسی  گفته  که ما     جدا    ازین     جماعتیم

توی     دلواپسیها      اسیر        خواب    غفلتیم

شعر چهره زیبا , شعر در مورد چهره زیبا , شعر درباره چهره زیبا , شعر در وصف چهره زیبا

شعر در مورد ترک اعتیاد

شعر چای , شعر در مورد چای , شعر درباره چای , شعر در وصف چای

همسفر ، ای مظهر عشق خدا 

 ای که در قلبت نبوده جز وفا 

ای که چون کعبه طوافت میکنم 

 در حقت گاهی جنایت میکنم 

 شرمسارم از گرفتاری خود 

 شاد میسازم تورا با کار خود 

 باصبوری رنج من را میبری 

 مهربانی خرج دردم میکنی 

مرد این ره من نمیباشم ، تویی 

 آنکه میجنگد به تنهایی تویی 

آرزویت سربلندی من است 

غصه هایت درد مندیّ من است 

آرزو دارم که پروازت دهم 

بال پروازی چو شهبازت دهم

شعر دختر , شعر در مورد دختر , شعر درباره دختر , شعر در وصف دختر

 

برای دیدن مطلب اصلی اینجا کلیک نمایید.

 

 

  • مجید بداغی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی